X
Menu
X

Πώς θα λειτουργούν οι ΔΟΥ λόγω κορωνοϊού- Εξυπηρέτηση πελατών Taxblock

Πώς θα λειτουργούν οι ΔΟΥ λόγω κορωνοϊού- Εξυπηρέτηση πελατών Taxblock

Λόγω της έκτακτης κατάστασης που διαμορφώνεται και της προσπάθειας περιορισμού του κορωνοϊού COVID-19, δημοσιεύθηκε απόφαση από τη Γενική Διεύθυνση Φορολογικής Διοίκησης με οδηγίες έκτακτων και προσωρινών μέτρων για την οργάνωση της εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων αλλά και για την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων.

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πελάτες μας ότι παρακολουθούμε τις εξελίξεις και θα επικοινωνήσουμε με τη ΔΟΥ που ανήκετε με όλα τα νέα μέσα (μέσω email και τηλεφωνικά) για να προγραμματίσουμε ραντεβού για τη διεκπεραίωση της υπόθεσής σας το προσεχές διάστημα.

Οι κυριότερες πληροφορίες της απόφασης με τα νέα μέτρα είναι οι ακόλουθες:

Στις ΔΟΥ θα οριστούν ομάδες υπαλλήλων που θα εργάζονται στην έδρα των υπηρεσιών και ομάδες που θα εργάζονται με τηλεργασία, συνολικά τρείς (3) ομάδες, ήτοι ομάδα που θα εργάζεται στη Δ.Ο.Υ. και δύο (2) ακόμα που θα εργάζονται από το σπίτι,  με σκοπό  την απρόσκοπτη και εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας.

Ο Προϊστάμενος και ο αναπληρωτής του, θα μεταβαίνουν για εργασία στη Δ.Ο.Υ., εκ περιτροπής.

Οι ελεγκτές και οι υπάλληλοι της Νομικής Υποστήριξης που διαχειρίζονται τις αντικρούσεις, θα εργάζονται αποκλειστικά από το σπίτι.

Εάν διαπιστωθεί κρούσμα θα λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα για την απολύμανση του χώρου και αναλαμβάνει εργασία στη Δ.Ο.Υ., η επόμενη κατά σειρά ομάδα υπαλλήλων.

Η συναλλαγή με τους φορολογούμενους θα γίνεται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τουλάχιστον δυο τηλέφωνα επικοινωνίας κάθε Δ.Ο.Υ. θα δημοσιευθούν στο site της ΑΑΔΕ, προκειμένου οι φορολογούμενοι να εξυπηρετούνται με ραντεβού από τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.

Τυχόν αιτούμενα πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, κ.α., θα αποστέλλονται στον φορολογούμενο αποκλειστικά μέσω email και εφόσον αυτό δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί,  θα οριστεί συνάντηση, εαν κρίνεται απαραίτητη η φυσική παρουσία.

Σε όλα τα καταστήματα των Δ.Ο.Υ. θα οριστεί υπάλληλος ο οποίος θα βρίσκεται στην είσοδο της μονάδας για την υποδοχή των φορολογουμένων και την επιβεβαίωση των ραντεβού. Ο εν λόγω υπάλληλος θα είναι εφοδιασμένος με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας του (π.χ. μάσκα, γάντια, αντισηπτικά).

Οι Δ.Ο.Υ. πρέπει να μεριμνήσουν ώστε να προμηθευθούν ειδικά διαχωριστικά προστατευτικά για όλες τις θέσεις που προβλέπεται συναλλαγή με το κοινό (π.χ. Τμήμα Εσόδων, Γραφείο Μητρώου).

Share

Τα κείμενα αυτά δεν αποτελούν προσωποποιημένη υπηρεσία, συμβουλή ή υπόδειξη προς οποιονδήποτε Πελάτη, αλλά γενική καταγραφή και σχολιασμό επί επίκαιρων ή καίριων θεμάτων φορολογικού ενδιαφέροντος.

ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ?
Θέλεις να ενημερώνεσαι ΔΩΡΕΑΝ για φορολογικά θέματα που σε αφορούν?
Συμπλήρωσε απλά το email σου!

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης. περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close